Energitankning tack.

Något som har ett bra förslag på hur man tankar på sin energi-tank??
Sjuka ungar, ombyggnationer, mängder med händelser hela tiden som snor så fruktansvärt mycket energi.
Just nu hade jag inte haft något emot att slippa den kommande vintern i utbyte mot en varm och skön sommar..

Jaja.. ang renoveringen nu då.. Köket ska ju få sig en ansiktslyftning när tvättstugan är klar.
Var först helt inställd på att slipa och måla köksluckorna vi har, kollat priser och sånt.
Sen tittade jag runt på IKEA´s hemsida och inser att det slutar på nästan samma summa att köpa nya, fräscha luckor. Vad blir då alternativet?! Självklart ska vi sälja luckorna vi har, om någon vill ha dom dvs. Och sen ta en tur till IKEA nångång framöver och kika vad dom har, enklare att välja om man ser luckorna på riktigt.


Idag ska gubben & jag för första gången på 2½ år göra något helt själv, blir kul. Tack underbara ni som ska passa våra små vildingar. :-D


Ska ta ut banankakorna ur ugnen och smaka en bit, sen lägga mig och vila middag med Casper tror jag..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0