Provar på..

Försöker, provar och kämpar. Har gett mig fan på nu att bli av med "mamma-kroppen". Vill tbx till mitt "vanliga" jag nu. Jag vet att barnen kom tätt, och att dom bara är 10 månader och störstingen 2 år, MEN, hur länge ska man vänta innan man börjar kämpa sig tillbaka??

Något jag tyvärr inte föddes med är ett jävlar anamma vilket gör det hela svårare för mig att ta mig iväg. Men peppar peppar, jag har tagit mig iväg två gånger nu, och för mig är det världens framgång att ha gjort det lilla.
Jag önskar och hoppas att jag klarar av det här, att jag blir taggad att fortsätta.

En person som ska ha en STOR eloge för att den peppar mig, skriker på mig att ta i, att kämpa och inte lägga mig ner och lata, det är Du Helene!!! Ett STORT TACK att du skriker på mig att ta i, fräser åt mig att jag klarar mer och har mer att ge. :-)  Underbara du.


Annars har inte mycket spännande hänt, inväntar fortfarande elektrikern som ska färdigställa utbygget, samt rörmockaren som ska se till att vi kan flytta upp tvättmaskinen och flytta ut köket till tvättstugan, vilket innebär att jag får nya saker i köket. NAJS!!!



Ska, när jag hinner lägga upp vårat bygge på en hemsida som heter www.Byggla.se Någon som lagt upp sitt bygge där och har något förslag på vad/hur man gör det snyggt??



Ne, ska ta och klämma i mig en frukt och lite vatten, sen sovtajm tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0