Tröttmössa!!

Vissa dagar känner man sig extremt pigg, vissa andra dagar är det som att ALL energi sugs ur en med en jävla kraft. Idag är en sådan. USCHA!!!!!!
Att jobba, plugga OCH ta hand om barn är i mitt tycke jävligt krävande. Man ska vara trevlig och ordentlig på jobbet, snäll och glad och ha en massa jävla energi hemma, plus samtidigt göra ett bra skolarbete så man i framtiden har chansen att få ett jobb..

HUR får andra till det? Jag känner det som sagt som att den mesta energin går åt till att jobba och sköta hem och ungar, men pytteminilite kraft finns kvar till pluggning....

Jaja, jag har valt det själv det vet jag, men vafasen, en del verkar ju ha 10 extra högväxlar att lägga i när energin tryter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0