Skitdag, rent åt helvete totalt värdelös dag!!!

Tänk, att jag fortfarande, efter så jäkla många år, blir lika arg, ledsen och fullständigt bitter denna dag, den 9:e januari varje jävla år!!!

Det var min älskade Storebror Niklas födelsedag, idag skulle han ha fyllt 30 år.

Finns en sak som sitter som en jävla stor sylvass tagg i mig, den kommer alltid att sitta i mig, det är att Niklas dog, 19 år gammal. Det året jag skulle fylla 16 så dog han och jag är fortfarande bitter över det.

För några år sedan sa en tjej åt mig: "ryck upp dig, sluta larva, jävla fjant att sakna någon som varit död flera år".
Jag trodde att jag skulle klappa till bruden. Jag saknar min farmor som fortfarande som varit död ÄNNU längre,
MEN Niklas kommer ALLTID att vara extra känsligt för mig, han dog i min känsligaste ålder, han var för ung, jag såg upp till honom, MM MM MM MM....


Ja, jag är på sanslöst dåligt humör idag för hans födelsedag och dödsdag påverkar mig fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0