Fest och bröllop.

Japp, tog mig iväg på kalaset fast jag först trott att jag inte skulle fixa det. För dock sota för det idag eftersom förkylningen inte gett med sig utan ställer till det för mig, men det var det helt klart värt..
 
Gick där i godan ro och väntade på nästa spex, helt plötsligt kommer det ett brudpar. Så nu utvecklades det mitt i allt till ett bröllop. :-) Mysigt! Tårar fälldes hos många av de som var där.
 
Haft fullt hus hela helgen. Trevligt men ansträngande när man inte känner sig pigg.
Om man skulle prova sig på att fixa någon mat nu kanske.
 
Tack för en trevlig kväll tjejer, var kul att se så många av er på en och samma gång. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0