Ont det gör ont men det måste gå ändååååååå.

Inte kul att bara se vissa människor ibland.. Avskyr detta att tex Soffa ska ner till skåneland igen. Inte ett DUGG kul. Så här deppig känner jag mig ibland när Petra ska tbx till utlandet också.
Och när gubben min drar på jobb, som för övrigt varit VÄL mycket på sista tiden......
Men jag ska inte klaga, jag får iaf vara hemma vilket jag är glad över. Hade inte velat jobba borta som han gör.
Tanken på att vara ifrån barnen så ger en ju rysningar..
 
 
Nej, nu måste jag rycka upp mig och sätta mig och plugga lite.
 
Någon som är sugen på att ta en grill-kväll i veckan???? :-)

Kommentarer
Postat av: Petra

Tur jag är hemma ett tag nu då! : ) Vi ska grilla på fredag tror jag, innan vi ska på Björnfesten.. Tänkte att hela gänget kunde komma hem till oss i Nilsvallen. Så ta med dig barnen om du vill och kom : )

2012-07-02 @ 20:52:16
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: Petra

Tur att jag är hemma ett tag nu då! ; ) Skrev nyss en kommentar, men jag vet inte om den kom fram.. Kom hem till oss på fredag då, vi tänkte försöka samla alla och grilla i Nilsvallen, innan vi ska på Björnfesten.. Så ta med dig ungarna och kom! : )

2012-07-02 @ 20:56:50
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0