Sjuklingar.

Förkylda, febriga och hostiga som tusan. Blir att lägga sig under täcket med en kopp te när pojkarna har somnat för dagen.
 
Har förövrigt lämnat telefonen på lagning eftersom alla säger att man inte ens kan höra vad jag säger i min telefon.
Väl dålig kvalité på iphone känns det som eftersom den varit i min ägo ca 2 månader......
 
 
Ägnade en stund av helgen till att titta på ny bil. Min bil börjar bli väl dyr i drift. Så nu längtar jag tills det finns en sådan jag vill ha i närheten så jag kan provköra den. :-D
Hur lyxigt skulle det inte kännas att ha en bil som drog nästan hälften bränsle jämfört med min!??!?!?
Tänk om man inte köpt bilen jag haft i flera år, köpt en bättre direkt då hade vi vid det här laget haft ett litet sparande på kontot istället för att ha lagt multum på min bil som ändå bara fortsätter rasa.
Jaja, det är lätt att vara efterklok..
 
 
Ne, ta och låsa in sig och däcka i soffan några timmar.
 
Godnatt., :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0