Äntligen är snön nästan borta!!

Jag önskar att det var mycket mer sommar. Men det är ju bara vinter mestadels tycker jag.
Måste rycka upp mig och försöka komma ur vinterdvalan snart, går som i ett töcken hela tiden. Konstant trött & noll energi.

Försökt plugga lite men inte det lättaste för när väl pojkarna har somnat så är jag så sanslöst trött så jag kommer knappt ihåg ett ord av vad jag läser.

Men det blir nog bra i slutändan det här. Klarade iaf första inlämningsuppgiften vilket känns riktigt skönt och bra.
Återstår bara en till och ett prov som känns övermäktigt just nu.

Måste fundera ut hur jag ska bli miljonär nu..... För om man bara har ett vanligt jobb så dröjer det väääääääääääldigt lång tid innan man blir det med fyra barn i huset, då hittar alltid pengarna kryphål och försvinner..
Med andra ord jag får nöja mig med att inte vara miljonär...

Låter som ett väldigt självömkande inlägg och det var det också. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0