Tänk så det kan gå.

Middagen står i ugnen, skönt att ha den klar när barnen vill ha det ikväll.
Gårdagen ägnades åt lite pyssel med Sofi. Barnen härjade på som galningar och somnade sen gott på kvällen.
Sen kom besök som stannade sent så det blev inget plugg för mig igår, får försöka ta igen det idag istället.

Funderar och funderar över vårat vardagsrum. Jag rent ut sagt avskyr vårat vardagsrum!!!
Hade velat ha hit någon som är duktig på att göra fint omkring sig.
Vill ha det mysigt och burrigt, inte så där kalt och trist som det är nu.


Idag blir det iväg en sväng verkar det som. Sen hem och äta god middag, sen kanske om jag har tur så blir det att umgås med lite folk. :-)


Planerar för midsommar, men inser att Gubben & Pappsen min redan har planerat upp hela midsommarhelgen, vilket innebär att jag kvickt får tänka om mina planer.. Blir nog mest att plocka blommor för min och dom små älskade barnens del. :-)

Ne, ska leka lite med dom lite nu. 

Hejhej :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0