Hoppelihopp!!

Vissa dagar är humöret på toppn, vissa dagar är det på botten.
Saker som kan störa mig något groteskt mycket kan ligga och gnaga i skallen en hel dag och förstöra mitt goda humör.. Men vafan, är väl bara återigen att acceptera att saker förändras, framförallt folk förändras.
Man glider ifrån vissa och kommer närmre vissa.
Saknar vissa människor något groteskt, Ina, Karin, Fian, Jenni, Johanna, Jenny, Åse, Petra, Soffa, Lena, Elin, Hanna, Sabina, varför i hela helvete ska vi bo på så olika ställen allihopa?! Tänk om jag kunde flytta upp alla er hit. Hade varit kul. Hade varit kul att se allas småttingar växa upp. Inte bara få se kort på dom ibland..
 
Har ägnat dagen åt att få sista köttet i frysen, äntligen!! Men även hunnit med att laga revbenspjäll, hittade ett recept i en jakttidning. Inget vidare om ni frågar mig. Men gubben och svärfar smockade i sig som om dom aldrig hade sett mat förut. :-P
Lagat mat, kokat tre olika sylter och pluggat samt skickat iväg denna kursens första inlämningsuppgift.
Men lite drygt när man inte ens lyckas förstå själva frågan..
 
 
Aja, mys i soffan sen sängen. Imorn är det tårt-buffé på schemat. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0