Saker kan ändras jäkligt fort!

Det som skulle bli en intressant vecka, slutade med halsfluss*3 och penicilin i 10 dagar. :-/
JÄKLA SKIT!!!!! Jag som har sett fram emot denna vecka i snart 3 års tid!! Mina planer ändrades på 5 minuter.
Men vafan, nya tag och nya krafter kanske gör att den dagen kommer en annan gång, om några år.
 
Har legat däckad nu i några dagar. Idag känner jag mig dock piggare och har t o m orkat plugga lite.
Samt kollat om jag fått svar på sista inlämningsuppgiften. OCH DET HAAAADE JAG!!! Och jag är SÅÅÅÅÅ GALET nöjd med mig själv. :-D
 
Nu värker det i kroppen och ögonen av att ha suttit vid datorn och pluggat ett tag, så nu ska jag lägga mig och läsa i boken istället.
 
 
Saknar min karl så innåt helvete nu! Dessa norge-perioder känns gräsligt långa ibland, men vad gör det, han kommer ju alltid hem till slut. :-D
Denna gång han blir hemma blir låååååång, vi får finbesök från ÖÖöööööörebro, kanske även från Väääärmland.
Vi ska förhoppningsvis en sväng hem till Sörmland och även till Småland. :-D
Älskar mig gubbskrutt. :-D Han är rätt bra ibland.
 
Jag hoppas även på att få jobba lite nu när han är långledig, vill ha in pengar ifall det skulle råka bli en tur till småland, ullared och gekås är rätt nära dit vi ska ju. ;-)
 
Nu värker det i kroppen och ögonen av att ha suttit vid datorn och pluggat ett tag, så nu ska jag lägga mig och läsa i boken istället.
 
 
Inte konstigt man har så fina barn med så snygg karl. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0