Spinna har anlänt!!

Nu har Spinna flyttat in i vårat hus.
Mysigt! :-)
 
 
Funderat och funderat på hur fasen jag vill ha köket. Blir nog vit panel upp på väggarna. Sen gammal, mysig tapet med t ex tekannor och liknande på.
 
Sen kom ju min idé om inbyggda vitvaror tillbaka. Och vita fina luckor, och djupa lådor. Åååååå vad fint det skulle vara.  Och en lös ugn. :-)  Meeeeen, gubben här hemma är inte riktigt lika imponerad av mina drömmar. :-)
 
Dagen har iaf gått i en jäkla fart, för fort anser jag. Beskurit en del, umgåtts MASSOR, haft tid med min fina lilla familj helt enkelt. Plus en drös med vänner. <3
 
 
Ne, om man skulle mysa ner sig i soffan och läsa lite innan man slocknar för denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0