Trevligt att få hem förkylning..

Mysigt att få hem gubben? JA! Mysigt att han drar med sig en förkylning hem som smittar mig direkt? NEJ!
 
Menmen, sånt är livet. Somnade tidigt igår, vaknade efter några timmar och halsen kändes helt igensvullen. :-/
SKIT också!!!!
 
Känner mig helt matt och slutkörd idag. Sovit dåligt en längre tid nu, men snart är det väl lätt att sova igen,
om ca 2 månader. :-) Längtar som en tok men nervositeten är så GROTESKT!!!!!!!! STOR!!! Just nu så jag har inte mycket annat i skallen just nu.
 
Ne, ska försöka plugga lite nu, men värken i hela kroppen och tröttheten är gruvlig så jag känner inte att jag har energi nog att göra det.
 
TjoHej!!
 
Grattis Fina vännen Soffa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0