Mysdag i Mora

Haft jättekul dag på lekland idag. Barnen har röjt gärnet!!
Efter en snabbtur på Willys körde vi hemåt.

Sommaren är snart slut, varit på bröllop som var jättekul :-)

Provar blogga från mobilen efter påpekningar av flera att jag inte skrivit på länge nu.
Veckan som kommer går i ett skulle jag tro. Kommer fem jägare och bor här, jag ska jobba nästan varje dag, plus plugga och sköta familjen :-)

Haft finbesök av en alldeles speciellt bra människa ikväll. En sån där som man tycker extra mycket om, trots att jag är kass på att hälsa på och höra av mig.
Men hon är ändå en av få som är riktigt nära hjärtat på riktigt. Petra! Världens bästa Petra dessutom!!

Ne, sova lite sen upp och plugga imorn.

Tjipp och Hej!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Gogumman, snäll du är <3

2013-08-19 @ 10:26:16
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0