Julskyltning.

Varit en sväng på julskyltning, men det var nog den tråkigaste jag varit på hitills, jättelite folk (brukar vara MASSOR), ingen snö, bara blåst, ingen stor gran eftersom den hade blåst omkull. Med andra ord: jag gick ett kvickt varv, sen hem istället. Hittade ÄNTLIGEN (!!!!!!!) julstjärnorna jag har letat i alla affärer här, men dom har inte funnits i en enda.
Och till min lycka så hittade jag några på en loppis, för bara tio kronor!!! TJOHOOOOO vad glad jag blev.
Tycker inte om dom moderna stjärnorna som säljs nu som är i papper, vill ha hållbara saker så jag slipper köpa nya varje år. :-)
 
Myst med mina prinsar, alltid välkommet.
Ne, ta och stänga ner datorn, nu var plugg-suget slut för ikväll.
 
Tjipp & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0