Spyning igen då.

Jag som hade en hel del planer för denna vecka!! Dom gick i stöpet allihopa när dagmamman ringde och sa att ena pojken hade spytt. :-/ Var bara att svischa dit och hämta hem mina småttingar. Verkade lugnt enda tills igårkväll då nästa kaskad kom. Jäkla skit att dom ska behöva vara sjuka hela jäkla tiden!!!
 
Hade grejer planerade både igår och idag, samt förhoppning om lite jobb. MEN nu lägger jag min tro till nästa vecka!! Pluggat in lite så jag kan jobba om det finns några timmar åt mig. :-)
 
Ne, dagen blir att plugga och mysa med små sjuklingar. Elda så värmen håller sig i kåken och fixa med lite tvätt.
 
Vad ska du göra på din dag då? :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0