Åhhhhh shit!!!!!

Jo nu vet jag inte riktigt vart jag ska börja... Blivit inbjuden till intervju ang sommarjobb på ett ställe, vore så sanslöst galet jäkla kul att få jobba på det stället. Men då till den stora frågan, HUR ska vi då få vardagen att gå ihop?! All renovering?!
 
Nu har vi rensat heeeeeeeeeeeela källaren, det är över 100 kvm som har varit fullbelamrat med möbler, tavlor och grejer på väggarna, gammal tvättstuga, toalett mm mm mm mm. ALLT är nu borta!! Eller själva toastolen och handfatet sitter kvar, men även det ska bort.
 
Golv och väggar är påbörjat att tas bort. Men FY FAN vad snuskigt under och bakom. Men, det är ju därför vi gör det här, för vi har befarat det var ännu värre än det hitills visat sig. *Håller alla tummar och tår* på att det inte ser värre ut på något annat ställe!!
 
Annars händer inte mycket annat, pluggar en rolig kurs nu. Motivationen är MYCKET högre då kan jag lova, än den var på förra kursen.
Snart börjar även min praktik. Spännande. :-) Blir lite halv spännande att se hur extremt trötta mina småttingar kommer vara att behöva vara hos dagmamman X antal timmar längre per dag, än vad dom är vana med. Eftersom dom är helt färdiga som det är nu, vettefasen hur trötta dom ska vara då. :-)
 
Nej, nu ska jag börja bära ut isolering och panel mm och hiva på släpet så vi får iväg allt skit på tippen i helgen.
 
Bilder kommer, fast inte idag. Instagram är mycket smidigare. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0