Trevliga dagar.

Japp, ÄNTLIGEN!!!! är det galet fula och halvruttna skjulet rivet!! :-)
Jippi jippi jippi säger jag bara!!!!!
 
Haft finfrämmande några dagar också. Alltid trevligt!!
Denna dag lider mot sitt slut. Pluggat några timmar nu på kvällningen, det var välbehövligt, hade hoppats på att bli klar nu ikväll så jag och mina små älsklingar kan lasta bil och släp imorn med grejer som ska till tippen i helgen.
 
Hittat massa skrot och skräp nu när skjulet är rivet. Blääää vad mycket gammalt snusk man sparar. Kommit fram saker som har legat ute långt innan vi köpte huset.
 
 
Till något HELT ANNAT:
 
Åååååå vad jag längtar efter att få börja göra i ordning barnens rum nu.
Vill att det ska vara klart att inredas. Men som sagt, nu är vi på gång. Grävning står på schemat, och även då flytta runt våra buskar och träd. Ett av träden ska flytta till Lasvegas. :-)
 
Ne, plugga sista sen chansa och skicka iväg uppgiften.
 
Tjipp och hej. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0