Hejhej!!

Haft några givande dagar. Det går framåt med stortjejens rum, så himla skönt att iaf ett rum snart är färdigt!!
Möblerat om lite, ÄNTLIGEN (!!!!!!!) fick jag gubben att inse att det räcker med EN stor soffa i vardagsrummet.
:-P
 
Kollat på en kortisresa bara han och jag. Hoppas det går det datumet, billig resa är det som gäller, men en som vi velat göra i 3,5 år så jag hoppas att det blir av., Väntar faktiskt bara på klartecken från den vi tänkt våldgästa, om det är okej så får vi leta reda på en barnvakt då, och direkt boka resan!!
Har man väl bokat den så kommer man väl iväg nångång tänkte vi. :-)
 
Annars händer det inte mycket, jag ska inom kort börja sälja produkter av ett märke som jag själv är jäkligt intresserad av. Så jag ska börja bjuda in folk till den första visningen som kommer äga rum 30/9 Kl 18.30 är det tänkt. En andra visning blir 1/10 kl 18.00 (troligvis) och en tredje och fjärde snart där inpå.
 
Du som läser nu, vet du med dig att du kan någon av dessa dagar så skulle jag bli överlycklig om du vill komma och titta på detta intressanta. Det handlar om både hälsokost, hudvård samt saker som rör matlagning.
 
Ne, om man skulle plugga lite nu då innan man svischar iväg och hämtar dom små.
 
Hejhej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0